pondělí 30. dubna 2018

HANDMADE JEANS



Ahoj přeji krásný prodloužený víkend.

Rtuť na teploměru vyskakuje neobvykle vysoko na duben. Tak to vypadá, že jsme jaro trochu přeskočili a je tu spíše léto. Přece jenom není každý ještě skoro třicítka a kalhoty se budou určitě ještě hodit. Jelikož už jsou teploty, tak vysoké, tak si můžeme v klidu nosit potrhané kalhoty, které jsou pořád v kurzu.

Tak jsem si pro Vás připravila další postup práce a tentokrát na potrhané džíny.
Je to velmi jednoduchá práce, za to efektivní výsledek. Takové kalhoty pak oživí docela nudný outfit.

Budete potřebovat pár věcí :

  • staré džíny
  • nůžky
  • pinzetu

Toť vše.


Postup není o nic víc náročný.


První si nastřihneme rifle, tak jak chceme mít díru velkou.



Poté už jen pinzetou budeme vytahovat niťku po niti a tím se bude džínovina čím dál víc oslabovat a docílíme efektu, který požadujeme.



Tady vidíme výsledek. Je jen na vás jak moc prázdné místo necháte.



Pokud chcete celou prázdnou díru, tak je lepší si rovnou vystřihnout oválek o velikosti, který požadujeme.



Nyní budeme pinzetou ničit okraje, trháním a rozdělováním nití od sebe, tím docílíme otrhaného efektu.







Já chtěla ještě oživit nudné konce nohavic. Odstřihla jsem konce nohavic a stejným způsobem jsem nohavice odtrhala pinzetou.


A máme hotovo. Je to jednoduchá práce třeba večer u televize. Neumím úplně dobře vysvětlovat písemně postupy, ale doufám, že se to dá pochopit i s pomocí fotek.
Omlouvám se za kvalitu fotek. Bohužel jsem u sebe neměla foťák.





Tady můžete džíny vidět v plné parádě. Zvolila jsem jednoduchý outfit, kde jsou dominantou právě potrhané džíny.



Ať se práce daří.


Nezapomeňte odebírat a sledovat mě na instagramu.


Mějte se krásně :).

0 komentářů:

Okomentovat