pondělí 2. dubna 2018

WELCOME SPRING !

Ahoj, přeji Vám krásné Velikonoce :) ! 
Doufám, že jste si svátky užili v plném proudu a hlavně zdraví.

Vím dloooouho nebyl žádný článek a asi to v nejbližší době se mnou lepší ani nebude, protože toho mám stále hodně a nestíhám absolutně nic nafotit. 

Začíná nám konečně jaro. Ani nevíte, jak já se na to těšila. Jaro miluju. Je to moje srdcovka. Už se nemůžu dočkat, až budou všechny stromy krásně rozkvetlé. 
Na to máme ještě čas a já tady pro vás mám pár tipů na outfity na jaro, kdy ještě není úplně na mikču, ale na zimní bundu taky ne. I když předpověď počasí ukazuje, že by možná stačila už jen mikina, nebo svetr radši to sem ještě hodím. Přece jenom když už jsem si našla čas to nafotit.

Nebudu se dál rozkecávat a jdeme na outfity.


V prvním outfitu dominuje červený svetr, který jsem si dost oblíbila. Pod něj jsem dala košili a vystrčila límeček.  Zbytek outfitu tvoří kabátek a černé kalhoty, které jsem ohrnula ( ano konečně holé kotníky )  a aby to nepůsobilo úplně právnicky, tak jsem k tomu dala tenisky, které se hodí snad ke všemu a ty stužky v botách momentálně miluju a nejradši bych je měla ve všech botách.








BUNDA : ROMWE
SVETR : RALPH LOREN
KALHOTY : PRIMARK
KABELKA : ANNA KLEIN
BOTY : ADIDAS SUPERSTAR




Do tohoto outfitu jsem se zamilovala. Přesně tohle jsou moje barvičky. Myslím, že k jaru se hodí perfektně. Celý outfit je ve světlých odstínech a oživila jsem ho netradičním psaníčkem.











BUNDA : NEW YORKER
VESTA : PRIMARK
KALHOTY : PRIMARK
BOTY : PRIMARK
PSANÍČKO : NEW LOOK



Ano, teď je ten pravý čas ještě využít kozačky nad kolena k šatům, nebo sukním. Tyhle boty miluju. Dá se k nim vytvořit nespočet kombinací. Moc mě baví. Trošku jsem si pohrála s vrstvením a s délkami. Výsledkem je hravý outfit.








BUNDA : PRIMARK
SVETR : PRIMARK
VESTA : NEW LOOK
ŠATY : H&M 
BOTY : ECCO



Máme tady poslední inspiraci. Zamilovala jsem si kombinaci starorůžové s khaki. Na první pohled nekombinovatelné barvy, ale spolu sehrají krásnou kombinaci. Křivák s kožíškem je klasika. Mám je v několika provedení a klidně bych dalších pět mohla mít. Kdo nemá, tak si povinně jeden pořídí. Kabelka je mé vlastní dílo. Možná se tady objeví i návod, jak si vytvořit jednoduché psaníčko do hodinky. 








BUNDA : H&M
KOŠILE : NEW LOOK
KALHOTY : SECONHAND
BOTY : DEICHMAN
PSANÍČKO : HANDMADE


Pro dnešek je hotovo. 
Doufám, že se vám outfity líbily a nechali jste se inspirovat. Snad se uvidíme co nejdříve.

Nezapomeňte mě odebírat a sledovat na instagramu 



Mějte se krásně :).

2 komentáře:

  1. Ten poslední outfit je hoodně dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc :) nebyl vůbec plánovaný, ale nakonec se mi taky ta kombinace líbí.

    OdpovědětVymazat