neděle 8. dubna 2018

MAKE-UP ORGANIZER




Ahoj přeji krásný jarní podvečer :).
Tentokrát jsem se polepšila a hned po týdnu pro vás mám článek.
Dneska to bude po dlouhé době handmade.

Dlouho jsem přemýšlela, zda si mám koupit ty plastové organizéry na make-up, nebo jinou alternativu. Nemůžu si pomoci, ale mě se prostě ty plasťáky ačkoliv jsou i velmi kvalitní prostě nelíbí.

Jelikož jsem tvořivá dušička, tak jsem se rozhodla, že si je vyrobím sama přesně podle svých představ.

Mám pro vás velmi jednoduchý návod, jak si podle své libosti takový organizér vyrobit.


Budete potřebovat :

  •  nůžky
  • lepící páska
  • lepidlo
  • tužka
  • pravítko
  • stará krabice
  • balící papír, nebo jiný ozdobný papír, zdobení podle vaší fantazie



( tohle není reklama na mixér )


 První se rozmyslete, jak dlouhé, široké a vysoké organizéry chcete a podle toho si krabici nastřihejte na díly, které jste si naměřili pravítkem.)



Vnitřní strany si natřete lepidlem a polepte libovolným papírem, který budete chtít mít uvnitř. Já chtěla klasicky bílý vnitřek, proto jsem zvolila bílý papír.



Dalším postupem je slepit díly k sobě lepící páskou.



Poslední krokem je natřít vnější strany lepidlem a opět polepit vámi vybraným papírem a poté jakkoliv ozdobit podle vaší libosti. Já zvolila balící papír s elegantním potiskem. 





A je hotovo ! Je to velmi jednoduché a je jen na vaší fantazii, jak budou vypadat. Můžete je použit i na šperky apod. 


Tak, ať se dílo daří :) !

Klidně mi pošlete fotky, abych se taky inspirovala.

Nezapomeňte sdílet a sledovat mě můžete i na instagramu 



Mějte se krásně :)



0 komentářů:

Okomentovat