pondělí 18. prosince 2017

CHRISTMAS TIME

Ahoj, přeji Vám příjemný předposlední advent. Bohužel o den později, protože jsem to včera trochu nestíhala. To nám to zase uteklo co? Příští týden budeme všichni sedět u štědrovečerního stolu s našimi nejbližšími. Jak já se na to těším !

V sobotu jsme se jeli s přítelem, bráchou a jeho přítelkyní podívat na trhy do Polska. Původně jsme chtěli do Maďarska, ale bylo nám dopučeno Polsko s tím, že mívají jedny z nejkrásnějších trhů v okolí. Tak se třeba můžete ještě inspirovat k návštěvě vánočních trhů v Polsku.

Tentokrát jsme nejeli přes cestovku autobusem, ale sami autem. První zastávkou bylo město Katowice, které jsme navštívili v dopoledním čase. Vánoční trhy se nachází na náměstí Rynek.
S parkováním to byl trochu oříšek, protože bylo všechno plné, ale naštěstí mají kousek od trhů nákupní centrum s velkým parkovištěm.
Mají to tam velice hezky vyzdobené a dýchá to na vás toho správného vánočního ducha. Ceny měli uvedeny v jejich měně a to Polský Złotý , ale dalo se platil i kartou a Eurem.









Další zastávkou asi o hodinu dále bylo město Krakow, které patří k nejnavštěvovanějším v Polsku.
Vánoční trhy naleznete na náměstí Rynek Główny. Ve stáncích můžete ochutnat tradiční polské pokrmy, svařák , ostatně, jako na každých trzích, nebo taky pokoupit různé polské suvenýry, které jejich zemi vystihují a tradiční, ruční výrobky umělců. Kromě stánků můžete navštívit Sukiennicu, což je dlouhá jednopatrová budova, ve kterém můžete koupit další suvenýry. Trhy jsou doprovázeny tradičními koledy s lidovými tanci na podiu. Opět zde byla nádherná, vánoční výzdoba, která nesmí chybět. Ceny nejsou nijak zvlášť vysoké. Myslím, že patří k nejnižším v Evropě.





Krakow je moc pěkné město.











Třeba jsem vás ještě inspirovala k neplánovanému výletu za vánoční atmosférou.
Pokud se vám nechce za hranice, tak doporučuji navštívit trhy v Brně. Slyšeli jsme na ně od známých samou chválu, tak jsme se včera jeli přesvědčit sami a opravdu vypadají moc krásně.













Ještě pár fotek mého outfitu, protože je to pořád i fashion blog. Dala jsem hlavně na pohodlí a teplo. Přece jen celý den chodit po trzích v zimním období není sranda. Oblékla jsem si červenou péřovku, která je tenhle rok velkým hitem, ostatně, jako všechno červené. Já červené nikdy neholdovala, ale začíná se mi na mě líbit. Pak už jsem jen doplnila teplou mikinou Tommy Hilfiger, která není jen na parádu, ale skvěle i zahřeje a černými doplňky a kalhoty.

Ještě pro vás mám jako bonus malý, jednoduchý tutoriál na rychlou vánoční výzdobu, kterou zvládne určitě každý.

Mě osobně moc baví si dělat všechnu výzdobu sama. Je to skvělý relax, oprostit se od všech myšlenek a starostí.  Odměnou vám pak bude krásný pohled na váš výtvor a vůně jehličí po celém domě, která podle mě nesmí na vánoce chybět.

Co budeme potřebovat ?


  • bude stačit svazek jehličí
  • různé vánoční ozdoby podle vašeho gusta tam se meze nekladou
  • jednoduchý košík, mísu, větší vázu, cokoliv do čeho jehličí naskládáte, já jsem tohle pořídila ve výtvarných potřebách















 Prvním bodem bude nastříhat jehličí a naskládat ho libovolně do košíku, mísy, čehokoliv.



Nyní už jen libovolně naskládejte vánoční ozdůbky jak je to vašemu vkusu nejblíže.







A tradááá máme hotovo. To byla rychlovka co a myslím, že máme na světě krásnou vánoční ozdobu, která pro vás bude mít mnohem větší hodnotu, než kdyby jste ji koupili v obchodě.


Pokud budete něco podobného vytvářet, tak mi klidně pošlete foto. Ráda se podívám, co krásného jste vytvořili vy.

Přeji vám co nejklidnější poslední týden před vánoci a aby jste se všichni ve zdraví sešli u štědrovečerní večeři. Nenechte se strhnout davovým šílenstvím a užívejte si naplno ten předvánoční čas.


Veselé Vánoce ! :)



Mějte se krásně. :)


0 komentářů:

Okomentovat