středa 6. září 2017

AUTUMN ?




Ahoj, přeji krásný nový den :). Prázdniny a to pravé letní počasí máme bohužel už za sebou. Já teda ne, ale o tom až zachvilku. Sama nevím, jak je možné, že ten čas tak letí. Tím bych chtěla všem školákům popřát hodně štěstí a nervů do dalšího roku. Ani se nenadějeme a listí bude hrát všemi barvami a potom budeme zapalovat první adventní svíčku. Vím, že ještě není podle data v kalendáři podzim, ale přece jenom nám počasí začíná být sychravé a na mini šatky to úplně nevidím. Nachystala jsem si pro Vás první a zřejmě i poslední podzimní outfit. Důvod je takový, že zítra budu sedět v letadle směr LA a tam bude pořád letní počasí. Ani nevíte, jakou mám obrovskou radost. V USA budeme s přítelem 3 měsíce. Budeme cestovat, poznávat a nasávat atmosféru podle mě úplně jiného světa, než je Evropa. Budeme hlavně na místech , kde je pořád teplo a podzim se mě tento rok nebude nějak týkat , proto ten první a poslední outfit. Pro vás to znamená spoustu článků možná i videí o Americe, cestování, galerie úúúúúúžasných míst.


















Nebudu se tady dále rozplývat a jdeme zpět k outfitu. Osobně podzim nemám v lásce. Pro mě je to období sychravé, padají mi vlasy, horší se mi pleť a tak podobně. Nebudu vás zatěžovat mými problémy, ale neskrývám radost , že se tomu ráda vyhnu. Co, ale miluju jsou TY barvy. Barvy spadaného listí, zbarvené krajiny. Proto si myslím, že bordová, khaki, hořčicová, zemité barvy prostě k podzimu patří a nikdy s něma nešlápnete vedle.













Co je taky úžasné na podzimu ? Že můžete začít vrstvit, hrát si více s materiály. Techniku vrstvení si nejlépe osvojili švédské, norské blogerky, které to umí skvostně. Pohrála jsem si taky s materiály. Použila jsem plisovanou, metalickou sukni, která je mimochodem pořád HOT a sladila ji s bordovým teploučkým svetrem. Kombinace sukně a huňatého svetru je úžasná. Pro větší teplo a samozřejmě jsem si chtěla pohrát s vrstvením jsem si oblékla koženkovou bundu, která je klasika a MUST HAVE v šatníku. Klobouky jsou prostě k takovým outfitům podzimním přímo žádané a boty do nepohody jak by smet. Co si budeme povídat deštivo je na podzim dost.

Tak jo, užívejte si ty krásné barvy a vrstvení a určitě se tu objeví článek o trendech na podzim.


Nezapomeň dát odběr vpravo nahoře v plusku :)

Mějte se krásně :)


2 komentáře:

  1. Tak LA ti strašně moc závidím!! Ale nezávidím ti, že odlétáš teď, protože pro mě je podzim nejkrásnější roční období :))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju jednou s etam určitě taky podíváš :)) . Tak to je super tak si ho pořádně užij :)

    OdpovědětVymazat