neděle 6. srpna 2017

HANDMADE

Ahoj všichni :), přeji krásný den. Mám pro Vás první handmade článek. Máte rádi trendy a oblékáte si podle nich ? Já trendy miluju, ale občas se mi do trendy kousků nechce investovat vetší obnos peněz, protože jak víme trendy přichází a odchází. Mnohem radši investuji do nadčasových kousků a basic kousků, ale o tom zase jindy. Co bylo tento rok dost trendy an jaro a pořád ještě je jsou výšivky. Většinou barevné výšivky květin, růží, nebo ptactva. Přesně takové výšivky vypadají romanticky, dodají jednoduché halence, pánské košili, džínům úplně jiný rozměr. Obohatí a rozzáří každý obyčejný kousek. Jak jsem psala, kdo nerad investuje do každého trendu, který zase za chvíli zmizí, tak pro vás mám typy, jak si je jednoduše udělat doma za pár kaček.

Budete potřebovat kousek, který chceme ozdobit krajkou. Nebojte se, že vás tu budu učit , jak vyšívat, protože to jde mnohem jednodušeji. Stačí si pořídit obyčejné džíny, košili, halenku za pár korun, nebo použít starý kousek z vašeho šatníku, který vás už nebaví.
Dalším krokem je, že si jednoduše na aliexpressu objednáte přesně takovou výšivku, jakou hledáte, která je pro vás dokonalá. Cena se pohybuje kolem 30 kč. Odkaz na výšivky ZDE. Teď jen čekat, než přijde domů, to je ta méně příjemná část. Dávejte si pozor od koho objednáváte. Dívejte se na recenze a jak je prodejce aktivní, čím více prodaných výrobků má tím více máte jistotu , že přijde to , co očekáváte.

Předem se omlouvám za kvalitu fotek. Bohužel jsem neměla zrovna k dispozici fotoaparát a fotila jsem to v různé dny.




















Když konečně očekávaný balíček přijde tak můžete jít na věc je to jednoduché, jako facka.
Výšivky jsou nažehlovací, takže jednoduše vezmete kousek, který chcete zdobit žehličku a výšivku a začnete přežehlovat výšivku dokud se lepidlo neroztopí a přilepí se na daný kousek. Určitě žehlete přes starý hadřík, aby jste si neponičili žehličku a dejte si načas, aby byl spoj pořádný.




























Zkusila jsem různé materiály a různé tvary výšivek, práce je jednoduchá a žehličku jsem měla na MAX.







Výšivka vám přijde v obalu.












Tahle košile je pánská a chtěla jsem ještě ozvláštnit její rukávy. Tak jsem se vám pokusila nafotit postup a zkusím to stručně vysvětlit. Mimochodem pruhovaná bílo-modrá košile s aplikací růží, nebo jiných výšivek je trendy.






Označíme si na rukávech , kde chceme rukáv ustřihnout.





Rukáv si zahneme, aby se netřepil ošpendlíme, přichytíme jednoduše nití a pak obšijeme na šicím stroji.





Ze zbylé látky z ustřižených rukávů si nastřiháme širší pásky, které budou ve výsledku obvázané kolem ruky.





Dohromady potřebujeme čtyři pásky na každý rukáv dva, protože je potřebujeme nadpojit k vůli délce. Pásky si zase zahneme, ošpendlíme, přichytíme a obšijeme na stroji a poté přišije dva pásky k sobě.










Takhle by měl vypadat výsledek. Pásek přišijete na jednom bodě širokém cca 3 cm v podpaží to je vše. Na těle si pak obvážete pásky kolem ruky a uvážete na mašličku, nebo jen tak.

To je vše , máte na světě krásný trendy kousek, vyrobený originálně vámi a za pár korun. :)

Doufám, že se to dalo pochopit :).

V příštím článku se můžete těšit na outfity s těmato trendy výšivkami :).



Mějte se krásně :)

0 komentářů:

Okomentovat