čtvrtek 17. srpna 2017

EMBROIDERY







Ahoj, předem se chci omluvit, že je příspěvek tak pozdě, ale asi mě skolily ty neúprosné tropy a nějak se to všechno sešlo a dřív jsem to nestihla. Jak jsem slíbila tento článek je věnován outfitům právě s kousky, které mají výšivky o kterých jsem psala v minulém článku. Když jsem psala v posledním článku o trendech, tak mě napadlo si více tohle téma rozebrat, myslím, že by to mohlo hodně lidí zajímat, tak možná příště si rozebereme trendy :). Doufám, že jsem vás inspirovala k tvorbě a něco jste vyzkoušeli taky doma a povedlo se. Jedna slečna mi psala, že se ji po vyprání začaly odlepovat, to se bohužel stát může. Mě osobně se to stalo u jednoho kousku, takže asi záleží jaké kvalitní lepidlo tam bylo, což bohužel neovlivníme, ale můžeme pomoci tomu, aby se to nestalo. Za prvé určitě neprat na hodně stupňů, nejlépe prát ručně a pro ty zručnější je největší jistota přichycení pár nenápadnými stehy ve stejné barvě po obvodu výšivky. Nic na tom není a máte jistotu, že vydrží i praní :). Tak to by jsme měli a teď se podívejte na outfity a můžete se nimi inspirovat.




  • Základem prvního outfitu je trochu oversize, jemně proužkovaná (což taky patří mezi letošní trendy )  košile s burgundy výšivkou květin. Doladila jsem bílými, roztrhanými kalhoty, které jsem si mimochodem roztrhala sama. Pokud nevíte jak na to , tak se postup určitě v některém článku objeví. Doplňky tvoří pastelově růžová kabelka, což je barva kterou zbožňuju a holographic slip on boty, aby dodaly šmrnc. Celý outfit je laděn do světlých tonů, je pohodový a vycházkový.



















SHIRT : HANDMADE
JEANS : NEW YOURKER
WATCHES : MICHAEL KORS
NECKLACE : SWAROVSKI
SHOES : PRIMARK 
HANDBAG : MICHAEL KORS



  • Další outfit je taky laděn do pastelových, jemných, odstínů, což se mi právě k takovým květinkám krásně hodí. Je pohodlný a více do sportovna, takže ho můžete využít třeba na výlet do Zoo. Nejzajímavějším kouskem jsou džíny, které jsou právě oživeny květinkami. Doladila jsem jednoduchými kousky, aby se vzájemně nebili. Bílé tílko a lehoučký, delší bomber ( typ bundy bomber je teď taky dost v kurzu ), pohodlné conversky, které se hodí snad ke všemu a jsou nesmrtelné a kabelka Ted Baker v nádherných jemných odstínech. Tuhle značku jsem si dost oblíbila v Anglii.

















TOP : H&M
JEANS : H&M, HANDMADE
BOMBER : PRIMARK
SHOES : CONVERSE
BAG : TED BAKER
WATCHES : MICHAEL KORS




  • Poslední outfit je mladistvý, fresh, hravý. High waisted kraťasy jsou letní nutností a já je vytunila rudými růžemi. Tričko s crop top střihem je skvělou volbou k vysokému pasu. S barvami jsem moc neexperimentovala, držela jsem se klasiky černá, červená, bílá. Tím pádem jsou i doplňky jen ve výše zmíněných barvách. Zjistila jsem, že já a červená nejsme úplně kamarádky, tak snad se to povedlo.






















T-SHIRT : TOPSHOP
SHORT, JEWELRY : PRIMARK
BAG : MICHAEL KORS
SHOES : BOTOVO




Mějte krásný den :).


























2 komentáře: