úterý 18. července 2017

WHITE IS SEXY

Léto je mé oblíbené roční období, je teplo, krásně slunečno, jezdí se na slunné dovolené. Hned je všechno veselejší , když zrovna neumíráme na největší vedra. Miluju letní outfity, letní šatky, overaly, crop topy atd....Když se vyletní a je krásně slunečno, tak se mi moc líbí bílé, zářivé outfity. Podle mě to vypadá elegantně a luxusně. Když jsem pracovala v Anglii, tak všechny Angličanky, když se oteplilo chodily na obědy v bílých outfitech a působilo to luxusním dojmem. Tak jsem se o jeden taky pokusila, když jsme šli na nedělní oběd s přítelem. Oblékla jsem si bílou vestu k bílým ,velmi pohodlným kalhotům s vysokým pasem a trochu jsem to rozbila černým krajkovým crop-topem , který tomu přidal trochu sex-appealu. Doplnila jsem černýma lodičkami a psaníčkem. Schválně mi napište, jestli na vás bílý outfit působí elegantně a luxusně, jako na mě. :)


Summer is one of my favourite season it´s warm and sunny outside. People start to go for vacations and everything is just  more fun . I just  love summer outfits , summer scarves, overals, crops, tops etc.. When it´s very hot outside I like to wear white shiny colours and outfits because it looks very elegant and luxury. When I used to work in England lot of English girls went outside for a lunch  just with some nice white dress and they looked very luxury and bright so I´ve decided to try it as well when we went for a sunday brunch with my boyfriend. I´ve had white vest with very comfortable trousers with high waist and I´ ve tried to broke it with nice lacy crop-top. It added little bit of sex-appeal. Another thing on my outfit are black high-hell shoes and small hand bag. Please let me know what is your favourite summer outfit and if you like this white one. I think it looks just luxury and i love it.





































Mějte krásný den :)

0 komentářů:

Okomentovat