pondělí 24. července 2017

FESTIVAL LOOK

Ahoj, přeji Vám krásný letní den. Vím , že pozdě, ale přeci jen jsem nafotila 4 varianty outfitu na různé festivaly. Mám pro vás letní, svěží, hravé kombinace, ale i nějaký ten trochu rockový styl. Každé léto se inspiruji na webu u zahraničních blogerek, protože mě festivalový look dost baví. Většinou jsou festivaly různé a každý z nich si vyžaduje jiný look. Už jste byli na nějakém festivalu tento rok ? Pokud ještě nějaký plánujete, tak vás třeba něco zaujme a pár inspirací se vám bude hodit :).




1. První outfit je veselý, svěží, hravý a pohodlný. Zkombinovala jsem tílko ze strečového materiálu , bordové barvy se špagetovými ramínky ( pozor na ramínka od podprsenky v tomto typu tílek, nebo šat, nevypadá to hezky) s kraťasy high waste v batice, které miluju. Doladila jsem krajkovou vestičkou, která to krásně oživí a dodá tomu nádech letního festivalového dne. Samozřejmě pohodlné tenisky v metalické růžové, aby to nebyla nuda a nesmí chybět takzvaný vak, protože je více praktický, než se tahat s kabelkou a sluneční brýle s doplňky nesmí chybět. Dáte nejvíc na pohodlí ?































TÍLKO : PRIMARK
KRAŤASE : TOPSHOP
VESTA : RIVER ISLAND
OBUV : VANS
SLUNEČNÍ BRÝLE : ALIEXPRESS




2. Druhý outfit je elegantnější, hravý, sexy, ženský. V tomto outfitu jsem se snažila o ženskost. Tady i nezakládám, tak moc na pohodlí, jako spíše na vzhledu. Použila jsem semišový crop top, který je rafinovaně obvázaný kolem těla a působí originálně a sexy. Semišový materiál miluju a podle mě je na festivalový look, jako stvořený a krásně oživí. Doplnila jsem dlouhou, černou sukní , která má velký rozparek ke stehnu, nepůsobí vulgárně, ale pohraje si s mužskou myslí. Klobouk je k tomuto outfitu jako stvořený. Všeobecně klobouky dost oživí, každý nudný outfit a už jen crossbody kabelka s pohodlnými sandálky. Zakládáte si více na vzhledu , než pohodlí ?






















KLOBOUK : ALIEXPRESS
CROP TOP : ALIEXPRESS
SUKNĚ : ROMWE
OBUV : PRIMARK
KABELKA : SECONHAND




3.Třetí outfit je drsný, sexy, rockový. Můžete s ním vyrazit na oblíbené rockové kapely , nebo festival. Co dá větší výraz rockovému vzhledu, než pořádná biker jacket s vybíjenými, kovovými cvoky. Roztrhané džíny vypadají hravě a nedbale a s kombinací mřížkovaných silonek tzv. (fish) jsou trendy. Zkombinovala jsem to s kratším tričkem, aby vykukoval vrch silonek působí to sexy a rebelsky. Celý outfit jsem oživila holographic slip on boty. Samozřejmě by nemělo chybět rebelské háro. Jste více na rebelské kombinace ?






























BIKER JACKET : TOPSHOP
TRIKO : CALVIN KLEIN
DŽÍNY : PRIMARK
SILONKY : PRIMARK
OBUV, CHOKER : PRIMARK 





4. A je tu poslední čtvrtý outfit, který je laděný do hippies stylu. Je lehký, klidný,vzdušný. Skládá se z vínového lehkého overalu a semišové dlouhé vesty s třásněmi na konci. Nemůžu si pomoci, ale třásně mi k tomu sedí, jako by pro tento look byly stvořeny. A co by to byl za hippies styl, kdyby tam nebyl provázek kolem hlavy a kulaté sluneční brýle. Sandálky jsou z mé vlastní dílny :). Máte rádi spíše vzdušný, lehký styl ?






























OVERAL : ROMWE
VESTA : KIK
OBUV : HANDMADE
BRÝLE : PRIMARK


Doufám, že se Vám tento dlouhý článek líbil a byl pro některé i inspirací.


Mějte se krásně :)

2 komentáře: